سینما و صهیونیسم5

بسم الله الرحمن الرحیم
مشاور مخصوص شارون، بازاریاب فیلم‌های هالیوودی
خاورمیانه و حوادث آن در دو سه سال اخیر مورد علاقه فیلمسازان هالیوود بوده و به موضوعی رایج و سود‌آور برای آن شده است. به گزارش فارس، اگر چه پیش از این هم خاورمیانه سوژه سینمای هالیوود بوده است، اما این گرایش در سال‌های اخیر بیش از پیش قابل مشاهده است.  در میان فیلمسازانی که اخیرا به این منطقه و مسائل روز آن علاقه نشان داده‌اند فیلمسازان مشهوری چون «استیون اسپیلبرگ و «رایدلی اسکات» نیز به چشم می‌خورند.

 
امید که راه سید را بپیماییم نه ابراهیم را .می نویسم شاید ابراهیم هم یادش بیاید....

در آخر فیلم « مهاجر »، وقتی علی ( نقی زاده ) پلاک هایش را به اسد می دهد و خود در حال شلیک تیر به سوی دشمن موانع را از سر راه «پهباد» دور می کند و به شهادت می رسد و اسد  پلاک ها را به گردن پهباد می اندازد و او را پرواز می دهد، پلان درشتی هست از رقص پلاک ها در باد، همراه با صدای زیبای برخورد پلاک ها بر بدنه پهباد... و ایچنین، حاتمی کیا به پهباد جان می بخشد و از آن « مهاجر » ی خلق می کند جاودان، به جاودانگی « هجرت ».
نقد و بررسی فیلم صهیونیستی باراباس

تاریخ سازی  و تحریف وقایع  همچنان به عنوان  روشی کار آمد توسط صهیونیسم جهانی به کار گرفته می شود . دادگاه آرژانتینی پرونده آمیا که در پشت آن صهیونیسم جهانی و استعمار انگلستان و امپریالیسم آمریکا دست داشتند از جمله طراحی های مشابه خلق فاجعه ، تغییر صورت مسئله و بهره بردای از فضای ایجاد شده توسط صهیونیست ها است . انفجاری ایجاد می شود و دادگاه می خواهد با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران در انفجار ده سال پیش بوئنس آمیرس از آن بهره برداریهای مختلف به عمل بیاورد . طرحی که چندی پیش به رسوایی طراحان  صهیونیسم آن منجر شد .
یک حمله‌ی تبلیغاتی ساماندهی شده از سوی جریان‌ها غربی
متأسفانه تاکنون در ایران اسلامی تحقیقی جامع در باره‌ی این مجموعه صورت نگرفته است . من حدود 6 سال است که به این مجموعه‌ کتاب‌ها  علاقه‌ی زیادی دارم به مطالعه‌ی آن‌ها می‌پردازم . بنده پس از مطالعه‌ی این کتاب‌ها به نکاتی پیرامون آن پی بردم که در این مقاله به آنان اشاره‌ای خواهم کرد . نخست  به صورت خیلی خلاصه به شرحی از این داستان به صورت کلی اشاره خواهم کرد  و در قسمت دوم به نقاط قوت این مجموعه از نظر ادبی و نویسندگی اشاره خواهم کرد .
"بن هور " قرائت دینی هالیوود در سینما
خبرگزاری "مهر"- گروه فرهنگ و هنر:در میان آثار هالیوودی ، سینمای مذهبی با اهداف زمینه سازی برای توسعه طلبی دارای کمیت و کیفیت قابل توجه آماری است.این آثار غالبا در متاثر کردن سینما دوستان موفق هستند .
باز هم هالیوود صهیونیستی علیه اسلام
تا به حال یادداشت‌های بسیاری به رشته تحریر درآمده‌اند که بر ارائه تصاویر مخدوش از اسلام و مسلمانان توسط هالیوود تاکید می‌کنند. اما اگر به این حقیقت توجه کنیم که صنعت فیلمسازی غرب به واسطه یهودیان اداره می‌شود، این شیوه عملکرد چندان جای تعجبی نخواهد داشت.
افسانه‌، هالیوود و ادبیات‌ آخرالزمانی‌ یهود (نقد ارباب حلقه ها)
افسانه‌ها و قصه‌های‌ پریان‌ در حقیقت‌ داستان‌ سیر و دگرگونی‌ و تعالی‌ روان‌ بشرند و نبرد او با نیروها و عواملی‌ که‌ به‌ نوعی‌ زندگی‌ او را تحت‌ الشعاع‌ قرار می‌داده‌اند.
نقد فیلم صهیونیستی سان شاین
اوایل قرن نوزدهم، امانوئل زونن شاین یهودی مجار، پس از مرگ پدرش روستایش را ترک می کند و به بوداپست می رود. در آن جا با فروش تونیک سان شاین خانوادگی شان کسب و کاری به راه می اندازد و ازدواج می کند. به زودی صاحب دو پسر به نام های ایگناتز و گوستاو می شود و سرپرستی دختر برادرش والری را هم به عهده می گیرد. هر سه کودک نام هایشان را به اسم مجاری شورش تغییر می دهند تا همرنگ جماعت شوند.
خطر فیلم های هندی و چینی و ژاپنی
درمیان بنیانگذاران ادیان، بودا (اگر مجاز باشیم او را مؤسس یک دین به معناى رایج کلمه بنامیم) آموزگارى است که ادعایى جز این نداشت که یک انسان است و بس. آموزگاران دیگر یا خدا و یا تجسمات او در صور گوناگون بودند و یا الهام یافته از او. بودا برآن بود که از خدا یا هیچ قدرت خارجى دیگرى الهام نیافته است. او وقوف، یافته ها و موفقیت هایش را یک سره ناشى از جهد و فراست بشرى مى دانست.
نفوذ صهیونیسم بر رسانه ها
آنگاه که از مطبوعات انگلستان سخن به میان می آید، روزنامه تایمز به عنوان یکی از مشهور ترینروز نامه های انگلیسی جلوه گر می شود. این روز نامه نخستین بار در سال 1778میلادی منتشر شد و صهنویسم جهانی در رأس آنیهودی انگلیسی روتشیلد سرمایه گزافی را هزینه کرند تا این روزنامه را تحت نفوذ وتسلط خویش در آورند ، تا اینکه توانستند از طریق بعضی از روسای یهودی هیئت تحریریه، بر این سیطره  توفیق یابند! بدین طریق این روز نامه به یک روزنامه خالص صهیونیستی مبدل  شده است. در حالی که سالها از زمانی که رابرت مردوخ، میلیونر یهودی  استرالیایی الاصل  ان را خریداری کرده است  می گذرد.

یادداشتی بر فیلم حس ششم
سه سال پیش آن روزی که با عده ای از دوستان طلبه و دانشجو در قم جلسات نقد فیلم را آغاز کردیم اصلا فکرش را هم نمی کردیم که این قدر هالیوود، حقیر صهیونیست ها باشد. کم کم که پیش می رفتیم حرف های استاد شمس الدین رحمانی و مارک وبر (منتقد غربی) و دیگر اساتید دشمن شناسی و سینما مبنی بر سیطره بیش از نود درصدی یهویان بر هالیوود بیشتر برایمان ثابت می شد.  هر روز بیشتر از قبل نگران تاثیرات این فیلم ها بر مردم می شدیم؛ تا اینکه تلویزیون با کمک اساتیدی چون دکتر حسن بلخاری و دکتر مجید شاه حسینی و استاد نادر طالب زاده  وارد نقد جدی محتوایی فیلم های یهودیزه شد. خیلی خوشحال شدیم و برنامه هایی چون «سینما یک» و «سینما و سیاست» و  «سامری و ساحری» را تعقیب می کردیم. ولی باز هم هرگاه که استاد مدعو، از این سینماگران پرادعا و بی سواد بود و در کنارش اساتیدی چون بلخاری و طالب زاده و شاه حسینی نبود، کار را خراب می کردند.
یادداشتی بر فیلم «دیگران»
روزگار عجیبی شده است. صداو سیمای ما که دارد از ادعای مذهبی بودن منفجر می‌شود، یک فیلم پخش می‌کند به نام «دیگران» (the others

) که عالم و آدم می‌دانند موضوعش «انکار آخرت» است. البته ممکن است صداوسیما به خودش حق بدهد هر فیلم ضددینی‌ای بگذارد و در عوض، هزار و یک مرتبه هم نقدش کند، غافل از این که ملت –به جز افرادی خاص- نه این نقدها را گوش می‌دهند و نه اگر هم گوش بدهند این نقدها به اندازه‌ی خود فیلم تأثیرگذارند.
صهیون در اندیشه تسخیر دنیای کودکان با ابزار سینما(نقد فیلم فرار جوجه ای)
به خدمت گرفتن هنرمندان مستعد در سطح جهانی می توانست زمینه ذهنی فرو پاشی شوروی واردوگاه سوسیالیستی  را فراهم سازد . کمپانی های بزرگ انتشارات  وسینما دست به کار شدند و رمانها و فیلم هایی چون ( فرار از گولاک ، دکتر ژیواگو ، قلعه حیوانان ، 1984 و...) نوشته و به تصویر کشیده شد. 

/ 0 نظر / 5 بازدید